21 საუკუნეში ეს ჩვეულებრივი მოვლენაა იყო ამა თუ იმ ვარსკვლავის ფანი, და ხშირად დღევანდელ შოუ-ბიზნესში
უფრო გარეგნობისა და ფულის ხარჯზე ხვდებიან ვიდრე ნიჭის. ამიტომ მოდით ნუ ვენდობით დაბრამავებულ
ფანებს რომელიც კუმირებს აღმერთებენ და ახალგაზრდა/ყველაზე პოპულარულ მომღერლებსა და მსახიობებს
კრიტიკოსების თვალით შეხვხედოთ.
ჯასტინ ბიბერი, სელენა გომეზი, მაილი საირუსი და დემი ლოვატო კრიტიკოსების ხედვით. ჯასტინ ბიბერიმისი ალბომებისთვის უმაღლესი შეფასება კრიტიკოსებისგან არის ოთხი ვარსკვლავი ხუთიდან,
უმცირესი-ორი ვარსკვლავი, ხოლო 100ბალიან სისტემაში 68 ქულა.
მის სტილს კრიტიკოსები აფასებენ როგორც,“ჯასტინ ტიმბერლეიკის სტილის ზუსტ
განმეორებას აშერისა და კრის ბრაუნის ელემენტებით.
ამ მუსიკით შთაბეჭდილების მოხდენა მხოლოდ გარსკვეულ ასაკობრივ კატეგორიაზე
შეიძლება და რეალურად ამისკენ არის კიდევაც მიმართული მთელი ბიბერის ეკონომიური
გეგმა. არის რეალური ნიჭი რომელიც ზედაპირზე ჩანს, მაგრამ მოითხოვს მეტ მუშაობას
ვოკალის და სტილის მხრივ და არა კომერციულ წარმატებაზე მიმართული მუსიკის წარმოება.“
რაც შეეხება მის ვოკალურ მონაცემებს, ლაივ შესრულებები ყოველთვის დადებითად ფასდება შოუს
ელემენტების და კარგად დამუშავებული სიმღერების გამო. ბოლო წლების მანძილზე აშკარად
შეიმჩნეოდა მისი ხმის ტემბრის ცვლილება რაც გარდატეხის ასაკის შესაბამისი იყო.
ბოლო სინგლში Boyfriend კი ადვილი შესამჩნევია რამდენად გაიზარდა ბიბერი
პირველი სიმღერის შემდეგ ჟანრის და ვოკალის მხრივ. ასე თუ ისე ჯერ-ჯერობით ის უფრო
კომერციულ პროექტად რჩება.
სელენა გომეზისამ ალბომს განსხვავებული გამოხმაურებები ქონდა. Kiss & Tell ძირითადად
უარყოფიდად შეაფასეს: „ესაა პოზიტიური და ენერგიული ალბომი მაგრამ არანაირი
მუსიკალური ღირებულება არ გააჩნია.“ A Year Without Rain უკვე აშკარა პროგრესი იყო
და მაქსიმალური შეფასება მისთვის ოთხი ვარსკვლავი იყო ხუთიდან, მინიმალური სამი.
აქ უკვე გამოიკვეთა პოპისა და ჰიპ-ჰოპის ნაზავი რომელიც გომეზის ზირითად
სტილად იქცა წლების განმავლობაში. დადებითი სეფასება დაიმსახურა ალბომმა
When the Sun Goes Down-და დასახელდა როგორც საუკეთესო გომეზის ალბომი.
თუმცა რაზეც კრიტიკოსები დაობენ მისი ვოკალია, რომელიც მათი აზრით „საერთოდ
არ არსებობს“. სელენას მიმდინარეობა ძირითადად იგივე დარჩა რაც დისნეის
მსახიობობის დროს და აუდიტორიაც არ შეცვლილა შესაბამისად კომერციულად მისი
ალბომები ჯერ კიდევ მიმართულია 13-18 წლის მოზარდებზე.
რაც შეეხება სამსახიობო კარიერას, მის ფილმებს საოჯახო სტატუსის გამო
ინდობენ თუმცა ყველა აღნიშნავს რომ სელენას დიდი ძალისხმევა დაჭირდება სანამ
კინოსამყაროში ადგილს დაიმკვიდრსბ კრიტიკოსების თვალში, მაგალითად ფილმი
მონტე კარლო უარყოფიდად შეაფასეს მხოლოდ გომეზის გამი რომელიც „სხვებთან
შედარებით ძალიან დაბალ დონეზე ოდგა.“
მაილი საირუსიჰანა მონტანას ალბომების გამოკლებითაც კი მაილი საირუსი გაყიდევბითა და ჩარტებში
ლიდერობით გინესის რეკოსრდების წიგნშია შესული. პირველმა დამოუკიდებელმა
ალბომმა Breakout საშუალო შეფასება მიიღო, „ამ ალბომში ის ოდნავ თუ
გადაცდა ჰანა მონტანას, თუმცა ქულას ამაღლებს არაჩვეულებრივი ლაივ შესრულებები
და აუდიტორიის გათვალისწინება.“ შედარებით მაღალი შეფასება დაიმსახურა ალბომმა
Can't Be Tamed რამოდენიმე მაღალი დონის კომპოზიციისა და აშკარა პროგრესის გამო.
ამ ალბომში საირუსმა თავისი სტილი გამოკვეთა და კარგი სამუშაო შეასრულა როგორც
კომპოზიტორმა და ტექსტების ავტორმა-თითქმის ყველა სიმღერა თვითონვე დაწერა
და არანჟირებაც მოუფიქრა.
ჯერ-ჯერობით ყველაზე მეტად კრიტიკოსებმა მოიწონეს მისი ქოვერი ბობ დილანის
სიმღერაზე You gonna make me lonesome when your gone,
რომელიც შეაფასეს როგორც
უმაღლეს დონეზე ნამღერი ქანთრი სიმღერა დახვეწილი ვოკალით.
თუ არსებობს რამე რაც მაილი საირუსის როგორც მომღერლის
ზრდაზე მეტყველბს, ეს არის ბობ დილანის სიმღერის ქოვერის შესრულება-და
რაც მთავარი კარგი შესრულება.“
რაც შეეხება ფილმებს „უკანასკნელი სიმღერა“ კრიტიკის კორიანტელში გაატარეს, სამაგიეროდ საკმაოდ კარგი შეფასება
ერგო როგორც კომედიურ მსაიხობს ჰანა მონტანასთვის და კამეო-როლებისთვის.
დემი ლოვატო Don't Forget-შეაფასეს დადებითად, უწოდეს „სუფთა პოპი“ და
მოიწონეს დემის ცოცხალი შესრულებები რომლებიც საკამოდ შთამბეჭდავი იყო.
ალბომის უმაღლესი შეფასება სამი ვარსკვლავი ხუთიდან. Here We Go Again
უკე შესამჩნევად განვითარებული იყო და დისნეის გავლენაც აღარ იყო აშკარა,
თუმცა დაიწუნეს რეპერტუარი რადგან ლოვატოს ვოკალის მქონდე არტისტმა
უფრო სერიოზულ ჟანრში უნდა ემუშავა-ალბომის უმაღლესი შეფასება ოთხი
ვარსკვკავი. ამ მომენტისთვის უკანასკნელმა ალბომმა Unbroken 4.5
ვარსკვლავით წინამორბედებს აჯობა, ალბომს კი უწოდეს „წვეულებების
სიმღერების ნაკრები.“ რაც შეეხება სამსაიხობო კარიერას დემი არ იყო
ჩართული დისნეისგან დამოუკიდებელ პროექტებში ამიტომ მის სამსახიობო
ნიჭზე მხოლოდ სანის როლით შეგვიძლია ვიმსჯელოთ რომელიც საშუალო
დონეზე იყო შეფასებული. გამონაკლისი იყო კამეო-როლი სერიალში
Grey's Anatomy სადაც დემიმ ყველა მოხიბლა.